Det tager tid at holde på formerne!

IM-løsninger kan spare dig tid, ved at føre dig lige til sagens kerne - uden ekstra formkrav


Generelt om Instant Messaging

Da e-mails overtog pladsen fra gammeldags breve ifm. daglig forretningskommunikation, betød det - ud over en hurtigere levering - at omgangsformen blev mere fri, og dermed mindre tidskrævende at overholde.


Nu er det sket igen, denne gang er det chat og andre IM-løsninger, der har overtaget en del af e-mailens plads i forretningslivet. Og igen har det givet en hurtigere kommunikation, og endnu færre tidskrævende formkrav.

 

Statistikkerne taler for sig selv

  • Over 90% af alle virksomheder har brugere der bruger IM (Osterman Research)
  • 42% af medarbejderne med Internet adgang bruger IM (Gartner)
  • Mere end 74% af alt IM var bragt til virksomhederne via medarbejderne (Nemertes Research)
  • IM vil blive brugt mere end e-mail fra 2006 (Giga)
  • Håndtering og sikring af IM-brug vil eskalere til en "top 3" prioritet for de fleste IT-ledere i 2004 (The Yankee Group)

Så der er ingen tvivl om, at IM er kommet for at blive.

IM Agent Manager

IM Agent Manager (IMAM) er en integrationsplatform, som giver adgang til forretningsorienterede services via Instant Messaging, fra mobile enheder, chat-klienter, web- og desktop-applikationer.


Med IMAM kan du tilgå dine forretningsdata hurtigt, nemt og sikkert via chat. Det giver et større udbytte af dine IM-investeringer, og sparer dig for licenser og ekstrauddannelse af personale.

Mere om IMAM

 

Andre produkter og ydelser

IM Notifier giver dig en instant messaging besked når en web-bruger træder ind på dit website, eller når et systems processer har behov for at give dig besked.

Mere om IM Notifier

IM Cam gør det muligt at "kigge indenfor, og tage en sludder" over nettet, ved at integrere Instant Messaging og et webkamera i samme løsning.

Mere om IM Cam