Webinar om onlinemøde-platformen Conventu
Er du sikker på at dine onlinemøder er i overensstemmelse med GDPR-reglerne?
22. oktober 2024
På webinaret vil vi komme ind på en række muligheder, I som kommune får, ved at vælge platformen Conventu til onlinemødet med borgeren, herunder:
✅ Sagsbehandling via video på baggrund af MitID-verifikation af borgere samt medarbejderlogin
✅ Stormøder, både internt og eksternt
✅ Optagelse af onlinemøder og journalisering direkte i jeres fagsystem
✅ at opgradere til MitID-verifikation under et møde, når samtalen drejer sig et sted hen der gør det nødvendigt.
I vil få en demonstration af produktet og de vigtigste features. Til webinaret vil vi også give jer et eksklusivt indblik i vores nyeste videreudvikling af Conventu, som gør det muligt at indføre digital borgerservice på kommunens hjemmeside. Med vores løsning kan borgeren "ringe op" direkte fra kommunens hjemmeside og ind til borgerservice.
Program
- Velkommen og introduktion
- Værdiskabelse gennem onlinemøder, for kommunen og for borgeren
- Conventu: En onlinemødeplatform som du kender den + mere til
- Eksempler og muligheder
- Spørgsmål og diskussion
Målgruppe: Kommunale digitaliseringskonsulenter, ledere og projektledere samt alle andre, der er på udkig efter nye og bedre muligheder for at møde borgere i det digitale rum.
Klik her for at tilmelde dig 👉 https://www.conventu.dk/#tilmelding
Spørgsmål? Kontakt os på 35 300 700 eller info@semaphor.dk