IT-løsninger med holdninger

Har du prøvet IM Support?

Sidste nye produkt fra Semaphor er nu tilgængelig på vores hjemmeside

14-06-2010

Som du måske har hørt så har vi i foråret 2010 lanceret et nyt produkt i vores IM portefølje, som ved hjælp af Sametime teknologien giver dig let og sikker support / chat med dine brugere eller kunder. Men hvad du nok ikke har set er at vi naturligvis også selv bruger produktet. Det betyder at vores kunder og samarbejdspartnere nu har mulighed for at kontakte os direkte via IM Support. Prøv selv, klik her eller på Support øverst til højre under søgningen, så er vi klar til at hjælpe dig videre.

Hvis du ikke har noget problem, men bare er nysgerrig og vil se hvad det er vi snakker om, er du også velkommen til at klikke ind forbi og slå en sludder af...

Ultrakort om IM Support

IM Support er sidste nye produkt fra Semaphor inden for vores IM-teknologier. Denne løsning giver dig mulighed for at tilbyde dine brugere nem og hurtig support, online via Sametime.

Hvordan virker det så?
Når en bruger har brug for support, opretter denne en forespørgsel og oplyser navn, kontaktoplysninger og sit problem. Brugerne kan kun starte en chat, hvis der er supportere online. Efter at have udfyldt felterne på startsiden, sendes brugeren til brugersiden, hvorfra supporten ydes i form af chat. Brugeren har ikke mulighed for at tage kontakt til supporterne, men kontaktes når en supporter vælger at det er brugerens tur.

Supporterne vælger sagerne fra en samlet kø, behandler den og afslutter den. Denne kan vælge at have flere aktive sager samtidig, da hver åben support får sin egen fane, som supporteren herefter kan klikke rundt imellem. Supporteren kan også se og chatte med de øvrige supportere.
Hvis det bliver nødvendigt, kan supporteren fortsætter i mødecenteret med audio og skærmdeling.

Når sagen afsluttes, gemmes stamoplysningerne sammen med sagens chat-transscript centralt, til brug for fx fremtidig erfaringsgenbrug eller FAQ.

Fordele
Ingen klientinstallation - bare 2 URL'er
Support-chat kan fortsættes i mødecenter med lyd og video
Logging af alle sager/chats i Notesdatabase til brug for statistik og FAQ
Kan tilpasses dit eget webdesign
Kan integreres til eksisterende support/FAQ-løsning
Brugerne får hurtig og nem support
Supporterne kan være mere effektive, da de kan have flere chats kørende på en gang
Supporterne kan hjælpe hinanden undervejs i en igangværende support, uden at afbryde forløbet

Mere information
Læs gerne mere om produktet på vores website ved at klikke her

Du er selvfølgelig stadig altid meget velkommen til at ringe til os.