Niro A/S bliver IMAM- referencekunde

IMAM åbner for en hel verden af muligheder for ingeniørvirksomheden Niro

5. maj 2008

Vi har netop overstået idriftsættelse og test af vores populære produkt IMAM hos Niro A/S. Det er der kommet en spændende case ud af, idet Niro har valgt at være referencekunde.

Udfordringen
På grund af virksomhedens art lagrede Niro deres data flere forskellige steder. For at få adgang til disse datakilder krævede det, at brugerne havde specialsoftware og specialistviden.

Løsningen
Niro har valgt Semaphors produkt IMAM, der gør det muligt for brugerne hurtigt at søge i virksomhedens databaser og få fat i deres oplysninger via et Lotus Sametime-interface.

Fordelene Pernille Herold
IMAM kan tilsluttes stort set alle datakilder, hvilket fjerner behovet for speciel klientsoftware og gør det let for brugerne at få adgang til oplysninger. IMAM er udviklet så IT-afdelingen hurtigt og nemt kan oprette IM-agenter uden brug af kodning – Niro oprettede tre nye IM-agenter samme dag, som løsningen gik i luften. Da Lotus Sametime understøtter mobile enheder, kan Niro udvide løsningen til også at omfatte sælgere på farten.

"IMAM fra Semaphor er en smart løsning, der øger enkeltheden og fleksibiliteten i Lotus Sametime og åbner op for en hel verden af muligheder for vores virksomhed” siger Pernille Herold, Lotus Notes-administrator, Niro A/S.

Læs mere om IMAM hos Niro.

Du kan også se mere om IMAM på www.imam.dk.